Natečaji Tresk #11: Najboljša fotografija glasbenega dogodka
Tresk #11 se že skoraj cel teden vztrajno oglaša iz hibernacije. Prepoved javnih dogodkov namreč ni uspela prekiniti izvedbe vizualnih natečajev. Pet specializiranih strokovnih žirij se je sestajalo preko konferenčnih klicev in prišlo do odločitev o nagrajencih, ki jih v etru Radia Študent in na Treskovi spletni strani najavljamo po enega na dan že od ponedeljka dalje, vsak dan ob 13.10.
Najboljša fotografija glasbenega dogodka
Žirija v sestavi Barbara Čeferin, Jasna Jernejšek, Petra Švajger, Matjaž Rušt in Matej Počervina je za najboljšo fotografijo glasbenega dogodka nagradila Hip Hop Reunion 2019, ki jo je posnel Nik Erik Neubauer. Dogodek je potekal v Cvetličarni, 18. oktobra 2019.
Obrazložitev žirije:
Stage-dive predstavlja klasičen element dobre koncertne fotografije in hvaležen motiv, ki redko razočara. Kljub običajnosti podobe pa fotograf s preciznim ujetjem trenutka in patosom, ki ga vzbuja zrnatost analognega črno-belega posnetka, na gledalca prenese energijo vzdušja in vezi, ki se vzpostavlja med glasbenikom in publiko, in ga prestavi v središče dodobra razgretega emocionalno nabitega dogajanja.
Zmagovalec kategorije najboljše fotografije glasbenega dogodka bo svoja dela razstavil v knjigarni Galerije Fotografije. Njegovo delo bo, poleg zmagovalcev ostalih kategorij, objavil Outsider. V živo pa si boste plakat lahko ogledali jeseni na razstavi natečajev festivala Tresk v galeriji DobraVaga.
Posebne omembe:
Krom z Matter v Klubu K4 (26. december 2019)
Avtor: Marijo Zupanov
Portret generacije tukaj in zdaj. Fotograf s kadrom, ki poka po šivih, prikaže množico obrazov, za katerimi se skrivajo samosvoje zgodbe, združuje pa jih skupno prepuščanje glasbenim užitkom.
Pri slonu (na koncertu Parliament Attack, 20. december 2019)
Avtorica: Vanda Berus
Odločilni trenutek in humor sta lastnosti avtoričine fotografije, ki nam pokaže, da lahko dobra fotografija nastane kjerkoli in kadarkoli.
Festival SUMO (v Mozirju, 4. julija 2019)
Avtorica: Amadeja Smrekar
Ujet intimni trenutek obfestivalskega dogajanja, ki kaže, da se stran od festivalskih odrov glasba potiho preigrava tudi pod krošnjami dreves.
Give me five (koncert skupine BOB LOG III, Klub Gromka, 28. oktober 2019)
Avtor: Sebastijan Iskra
“High-five” ali “ne fotografiraj”? Kitarist ali pilot? Dobro ujet trenutek portreta nastopajočega, ki nas drži v negotovosti in dopušča lastne interpretacije.
Prikaži Komentarje
Komentarji
muzika je šla naprej (=odsotnost inštrumenta in razvijanje vseh možnih elektronskih smeri in kombinacij ter spreminjanje party kulture)
moda je šla naprej (=street wear je novi biti fashionable in haute couture)
dizajn je šel naprej (=računalniški render kot likovno izročilo pred informacijo)
fotka je pa še skos tako konzervativno tretirana = lepa fotka je tista, ki je očitni kliše oz. v tem primeru dobra koncertna fotka je tista, na kateri se nekdo fukne v publiko ... ker če na fotki ni mikrofona ali las v zraku, ali odrske luči, ali padalca v publiki, potem to ne znamo da je to koncertna fotka tako da to ne more bit dobra koncertna fotka.
??
nagrajeno delo mi je samo po sebi kot fotka ok, moti me način percipiranja in zastareli kriterij žirije.
Marijo Zupanov
Komentiraj