Shank
Dobro implementirano nasilje v računalniški igri je zajeban podvig. Osnovna lekcija je podobna tisti iz filmskega sveta - ni dovolj zgolj pognojiti scene z nekaj samokolnicami človeške drobovine, treba je pripraviti dialog, koreografijo in sceno za dogajanje, v katerem bo ta drobovina prešla iz toplih notranjosti nepridipravov na dan. Dodatne preglavice ustvarjalcem povzroča interaktivnost iger, saj je treba gejmerjem kvalitetno pričarati občutek, da so zapolnili čevlje akcijskega junaka ter da se njihovo pritiskanje tipk naravno preliva v njegovo brcanje, streljanje in udarjanje. Naslovov, ki jim je to uspelo na dovolj visokem nivoju, ni prav dosti, so nam pa zato ostali v spominu. Ko kdo omeni GTA, Soldier of Fortune ali Carmageddon, najprej pomislimo na sladkasti vonj po krvi. No, današnji recenziranec po imenu Shank se relativno uspešno trudi prebiti v družbo navedenih.
Shank je dvodimenzionalna side-scrolling pretepačina. Glavni lik po imenu, uganili ste, Shank, se odpravi na maščevalni pohod, saj so mu nekdanji mafijski sodelavci ubili dekle. V tem viharju originalnosti mora z obličja zemlje izbrisati horde raznovrstnih kriminalcev, za kar ima na voljo kopico različnih metod. Osnovne kontrole omogočajo uporabo hitrega, težjega in daljnosežnega orožja. V izhodišču igre so to nožič, motorna žaga in par pištol, z napredovanjem skozi stopnje pa odklenemo dodatne izbire. Tu so tudi skoki, meti, zdrsi, granate in občasno razstreljivi elementi okolja, tako da raznovrstnosti ne manjka. Ker z izjemo šefov sovragi niso prav vzdržljivi, jih je glavni cilj elegantno pobijati v skupinah. Lahko se recimo vržete na enega in ga nekajkrat hitro zabodete, nato z motorko obglavite soseda, se hitro obrnete in prerešetate še tretjega reveža, ki je na vas krenil s hrbta. Skozi tovrstno veriženje kombotov je moč izvajati kompleksnejše gibe in služiti dodatne točke ter, kakopak, odklepati achievemente.
Četudi je njegova najmočnejša točka uživaško pretepanje z natančnimi kontrolami, tudi ostale komponente Shanka ne zaostajajo in uspešno zaokrožujejo koncept. Že omenjeno klišejsko revenge plot osnovo podpirajo stripovska grafika in vmesne sekvence ter westernovsko-akcijska glasbena podlaga. Avtorji igre so kanadski neodvisneži Klei Entertainment, ki so se kasneje proslavili tudi z Mark of the Ninja, Don’t Starve ter Invisible Inc., tako da igrin pedigre ni vprašljiv.
Shanka boste lahko igrali na vseh treh namiznih operacijskih sistemih in obeh največjih konzolah pretekle generacije, pri čemer ne glede na izbiro platforme priporočamo upravljanje z igralnim ploščkom. Ker je igra izšla že relativno davnega leta 2010, jo je moč legalno nabaviti za ceno jufke, tako da ne iščite izgovorov in namlatite gruče mafijcev že ta vikend. In ko boste uspešno maščevali njegovo ljubljeno, zvlecite na kavč še svojo ali svojega - igra ima namreč dodatno in popolnoma ločeno co-op zgodbo.
Rubriko podpira gameplay.si.
Prikaži Komentarje
Komentiraj