Recenzija predstave Mateja Kejžarja Preživljati čas plesaje: Gibanje Afrodite
 / 30. 4. 2024
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 21. 1. 2024
4 recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2023
 / 16. 7. 2023
Recenzija predstave Medtem, ko mi Spotify po meri ustvarja playlist z naslovom Moodymix (PTL)
 / 25. 1. 2023
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 1. 1. 2023
Recenzija predstave Leje Jurišić in soavtorjev: Rdeči gozd
 / 19. 12. 2022
Intervju s Tatiano Kocmur ob ljubljanski premieri performansa The Following Body v Placu
 / 12. 12. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Spider
 / 19. 6. 2022
O predstavah, ki so preveč razumljive, in o tem, zakaj je to problem
 / 22. 5. 2022
Predstava Leje Jurišić v sodelovanju s Petro Veber – Koncert
 / 22. 3. 2022
Četrta edicija platforme Trigger
 / 21. 3. 2022
Ana, Samo in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 24. 1. 2022
Rezultati programskih razpisov na področju uprizoritvenih umetnosti nevladnih organizacij
 / 20. 1. 2022
Razstava Jože Brumen, modernistični oblikovalec in umetniški erudit
 / 21. 12. 2021
Subscribe to
randomness