Recenzija monografije Vplivneži: ideologija oglaševalnih teles
 / 27. 12. 2023
A1 Mobility Insights vas analizira
 / 18. 4. 2019
..ali pa se tako samo zdi?
 / 20. 6. 2018
...je treba dizajnirat na znak!
 / 11. 4. 2018
Recenzija plakata za Gorske sanje in umestitev v polje ostalih formatov.
 / 21. 3. 2018
Žleb kot oglasna površina
 / 7. 2. 2018
...in kaj imajo s tem praske, madeži, pege, udrtine...
 / 24. 1. 2018
Nekaj misli o cinizmu, tudi v dizajnu
 / 27. 12. 2017
O formalnih lastniških strukturah tiskanih medijev in največjih oglaševalcih
 / 31. 3. 2017
Od Egipta, mučenja in uporov prek Tunizije, Čila in Kosova do sociologov, kooperativ in kritičnosti.
 / 4. 11. 2013
Subscribe to
randomness