Yes, you should
Današnja oddaja bi morala biti:
Luka Juhart: Bojana Šaljić Podešva - Meditacija o bližini/Mekha - Process/Sleep Cycles - Mirrors (unreleased)/Kelly Mark - I Really Should
Lady Blacktronika - Another Man (You're On The DL II)
Glenn Underground - Escuchame/Rrose - Bare Hand/Parris Mitchell - Follow Me Ghetto (Acid) Acappella/STL - Something Is Raw
Apollo Four Forty - Krupa
Kenlou 2 - Bounce
Earth People - Dance
Tronco Traxx - Walk For Me (Milk Bar Mix)
DJ Sdunkero feat. Celso - Maputo Song
DJ Sdunkero - Choosing Love
Bocca Grande - Adlibitum (Take 2)
...
potem se je pa zgodilo tole
zato smo poslušali:
Mekha - Process / The Last Poets - Just Because
Beat Inc. - Primitive Fire
Sleep Cycles - Mirror (unreleased) / Kelly Mark - I Really Should (excerpt)
Unknown Artist - You (unreleased)
Beat Inc. - Just Remember
Danny Scrilla - VV Cephei (unreleased)
LJ - Pyramid
Lenkemz - #SeaMeYeh?
Clams Casino - Bass (FFWD Life's a Bitch edit)
Goat - Goathead (unreleased)
Nicholas Szczepanik - Another Screened World
Vår - Brodermordet
Rah Justify - True South (Ornine Remix)
Joy Orbison - Ellipsis (Head High Remix)
Banshee - Seance (unreleased)
Prikaži Komentarje
Komentarji
lajkam. btw, to lahko podpiše tudi nietzsche, on temu reče večno vračanje:)
zakaj bi se vrnil nazaj, je vprašanje
kdo govori o vračanju nazaj? pri nietzscheju gre za neko vrsto 'vračanja' v prihodnost (saj se ne vrača isto, ampak različno, le da se vrača na isti način - saj tko pravi deleuze), nekako tako kot v tisti pesmi od sun ra, ki je predmet tega pogovorja in je več ni ah ...
preteklost je spomin. prihodnost - pricakovanje. ne preteklost ne prihodnost ne obstajata. obstaja samo vecni Zdaj. s cimer koncept casa postane irelevanten. mislim, da je sun ra hotel to povedat. (lahko ga tudi zdaj vprasamo, ker se po njegovem mnenju on ni ne rodil ne umrl.) btw, nisem vedel, da je tvoj komentar referenca na sun rajevo pesem. namrec, kot opis oddaje v napovedi je pisalo The arrival of all Time, who will go Everywhere. sicer pa se ena na vracanje samo: vracanje je v tej logiki v okviru casa nemogoce, ker je vracanje intrinzicni proces prostora.
btw pesem je zmeraj gor kot napoved do 20:59 :) lp
no če smo že pri glasbeni oddaji zabredli v filozofijo časa in prostora..:)
"ne preteklost ne prihodnost ne obstajata. obstaja samo vecni Zdaj. mislim, da je sun ra hotel to povedat." ja, vendar jaz ne govorim nič drugega, saj je ta večni zdaj natanko tisto, kar je nietzsche imenoval večno vračanje. s tem pa koncept časa ne postane irelevanten, ampak bolj natančno, linearni koncept časa kot ga poznamo postane irelevanten...
no, tukaj je vse podrobno razloženo in narisano:p
http://old.radiostudent.si/article.php?sid=31676
večno vračanje in sodobna elektronska glasba (?)
»Platon je poskušal disciplinirat večno vračanje tako, da je iz njega naredil učinek Idej, se pravi tako, da ga je postavil za kopiranje modela. Toda v neskončnem gibanju degradirane podobnosti od kopije do kopije dosežemo točko, kjer vse spremeni svojo naravo, kjer se sama kopija sprevrne v simulaker, kjer podobnost, duhovno posnemanje, končno naredi prostor ponavljanju.« (Deleuze, Razlika in ponavljanje)
skratka, večno vračanje = flash forward:p
(hm kje pa je zdaj izginil posnetek oddaje? in ali se bo vrnil?)
zelo zanimivi diagrami. fizikalno gledano je cas merilo spreminjanja. spremembe, v kolikor jih zaznavamo, tecejo vecinoma v eni smeri (>). obcasno se zgodi, da cas tece iz (za nas) neudejanjenega v sedanjost (<). to je znanstvena perspektiva. ampak opis toka sprememb (ki je ta cas, subjektiven ali objektiven, linearen ali npo kaki drugi funkciji), mi popolnoma nic ne pomaga razumeti spremembo samo. zato, da bi poskusil razumeti spremembo, ki je podobna (ce ze ne kar to) procesu nastanka, pristopam stvari z drugega konca; namrec, ce zamislim situacijo, v kateri je cas kot merilo spreminjanja popolnoma neuporaben - to pa je prostor, kjer sprememb ni – kako potem misliti spremembo? kjer ponavljanje doseze svoj polni potencial, kjer je kopija enaka predhodniku, ta mrgoleca staza... tja se (kot fotografija sprinterja, medtem ko preskakuje oviro) razteza flash forward.
oddaja bo jutr gor. prej je bila gor neudejanjena razlicica, razlicica brez vpadov; razlicica, ki je obstajala neodvisna od etra :)
szczepanik - hudo, tole je noro hudo, hvala dino za obelodanjenje :) morebiti še tole: pozabljata na vprašanje groova, ki je vezan direktno na Zdaj, na preteklost in na prihodnost, je v neki meri celo povezovalni člen, navezava na večno vračanje kot remiks in ustvarjanje simulakra pa postane zelo zanimiva.
"Groove tako ni teritorij, temveč postane prostor med njim in zunanjim; je sfera. Groove se obnavlja in ponavlja z vsako novo linijo bega, ki preseka krog nadzora, vsakršna nova linija bega pa ustvarja novo sferičnost groova, ga potrjuje in še enkrat več povezuje z obema pojmoma, pojmom redundance (refrena) in pobega (glasbe)."
redunDANCE music :) andrej, cigav je ta citat?
"to pa je prostor, kjer sprememb ni "... lahko so pa projekcije ;)
predlagam:
http://news.softpedia.com/news/The-Universe-May-Be-a-3D-Hologram-163615....
hvala za link. mislim, da gre tukaj za preizkus domneve, da naj bi bilo nase vesolje v osnovi dvodimenzionalno in da je tridimenzionalnost lastnost, ki se na doloceni ravni zgolj manifestira, ni pa konstitutivna lastnost casa-prostora? v glavnem, besedi hologram in 3d tukaj nekako zavajata, da gre pri projekciji za nekaksnega master-of-puppets, ki stoji za projekcijo. not true. ne vem, ce se narava realnosti kaj spremeni s tem? plus, a ni spreminjanje znotraj projekcije podvrzeno enakim zakonitostim izvirnika (z distorzijo)? potem bi tudi projekcija v prostoru brez sprememb pomenila spreminjanje, kar ni dovoljeno...
Niceova ideja o vecnom vracanju istog ne predstavlja nikakav unapred strogo utvrdjen teorijski plan. Ona se ne može diskurzivno ni empirijski dokazati, niti opovrgnuti.
Zaboravljanje je glavni motiv Niceovog shvatanja života.
Svest o prošlom, koju covek stalno vuce za sobom, odredjuje u bitnom ljudski život u smislu u kojem ono i dalje živi u onom ''sada'' i ujedno odredjuje njegovu buducnost
Ukoliko prošlost prevlada u sadašnjosti, ona postaje ''vladar sadašnjeg''. U tom smislu je Nice smatrao da je zaboravljanje primarni faktor za unapredjenje i promene života u toku vremena.
sta se desi, kad buducnost prevlada u sadasnjosti?
Prevladavanje, znaci samo podredjivanje sebi, odnosno stupanje u inferioran položaj u odnosu na trenutno tumacenje.
Prevladavanje buducnosti v sadašnjosti, znaci da se covek ogleda u njegovoj mogucnosti za nešto buduce.
Ono što Nice naziva ''sada'' znaci "stalnost neprekidnih promena" odnosno "ponavljanje bacanje kocaka sa razlicitom kombinacijom iz jednog puta"
@komentar, to mi liči na nešto iz knjige Đani Vatima, "Subjekt i maska - Niče i problem oslobođenja"?
jo dino, citat je moj, iz ene izmed letošnjih tribun
fino! groove namrec nazorno ilustrira, kako pobeg vsakic znova afirmira sedanjost (ali osnovni vzorec). stalnost nenehnega spreminjanja bi bil ta Zdaj. to bi se lahko povezalo z idejo o navidezni prevladi preteklosti ali prihodnosti. v tem trenutku se mi zdi problem prihodnosti enako pomemben kot problem preteklosti. ljudje tudi sicer veliko razmisljamo o prihodnosti, in vemo, da bo vsaka vidna oblika izginila in nadomescena z drugimi. a so te druge ''druge'' ali so iste oblike, ki se samo vracajo? ko glasbenik zaigra doloceno kompozicijo danes in potem naslednji dan – a je zaigral isto kompozicijo ali drugo? a je to primer budisticnega ''not the same, not another''?
Deleuze je o tem problemu spisal cel doktorat, ki se imenuje Razlika in ponavljanje, gre za njegovo najbolj sistematično in hkrati najbolj zafukano knjigo, skratka, branje gre zelo počasi, za cel špeh si je treba odvojiti kak mesec svojega življenja, ampak se splača majkemi... Živadinov pa je problematiko časa/večnega vračanja na nekem mestu strnil takole: "Ko se sistem začne povezovati, nastopi smrtna zbranost. Zbranost, znakovnost in nadzor. Zbranost v orbiti in nadzor v nevarnih zaporedjih. V modulu drsimo proti zadnjemu razdelku uma. Sledi akt načrtovanega: zaradi spojnega proces smo v energetskem središču dogodka. Nikjer ni več prostora za našo identifikacijo, smo univerzalni, ker je spojni mehanizem procesiran s shemo sistemske planetarne organizacije. Zato modularni vzorci različnih časovnih razpršenosti določajo našo sedanjost, nameščeno v spojnih protokolih univerzalnega! Zato ni preteklosti, ni bodočnosti, je samo absolutni zdaj! Gledališče je absolutni zdaj!"
hvala, zdej vem, kaj bo moje poletno branje :) deleuza mislim, ne zivadinova. what a waste of space, that last quote
@ljudje tudi sicer veliko razmisljamo o prihodnosti, in vemo, da bo vsaka vidna oblika izginila in nadomescena z drugimi. a so te druge ''druge'' ali so iste oblike, ki se samo vracajo? ko glasbenik zaigra doloceno kompozicijo danes in potem naslednji dan – a je zaigral isto kompozicijo ali drugo?@
Dino ništa se ne može istorodno ponoviti. To što dolazi v buducnosti nije ''isto'' u ucenju o vecnom vracanju.
Drugim recima, ne vraca se isto, vraca se razlicno, vec samo vracanje kot PROCES jeste isto (stalnost nenehnega spreminjanja ali beskonacna igra ponavljanja nastajanja i nestajanja).
got it. hvala vsem za zelo zanimiva razmisljanja! na slisanje v ponedeljek ob 21h!
Komentiraj