Konkretna Glasba II
[Konkretna glasba II]
V nocojšnji oddaji kot obljubljeno nadaljujemo serijo o konkretni glasbi. Nocoj se v polje konkretne glasbe prvič bolj globinsko potapljamo, in sicer ravno v delo in teoretske posatvke Pierra Schaefferja, enega pomembnejših pionirjev postopkov in principov za konkretno glasbo in navsezadnje avtorja samega izraza musique concrète. Razsežnosti Schaeferjevega idejnega repretoarja so vsekakor preobsežnega tipa, da bi nam jih uspelo prebroditi v eni sami enourni oddaji, zato bomo stvar razdelili na dva dela in v prvem, torej nocoj, pregledali nekatere temeljne postavke izpostavljene v Schaferjevi knjigi À la recherche d’une musique concrète, oz. V iskanju konkretne glasbe in si, kot se spodobi, zraven zavrteli nekaj izvrstnih kompozicij. Teoretsko in glasbeno vsebino, ki danes ne bo prišla na vrsto, prav tako kot dela in zamisli nekaterih njegovih učencev in sodelavcev si torej prihranimo za prihodnjič.
Zbor skladb:
01 Pierre Schaeffer - Les paroles dégelées (1952) [04:30]
02 Pierre Schaeffer - Etude pathétique (1948) [03:32]
03 Pierre Scaeffer in Pierre Henry - Orphée 53 (1952) [20:28]
I. Prolog
II. Premier air d’Orphée
III. Premier récitativ d’Orphée
IV. Les monstres
V. Parade d’Eurydice
VI. ébat d’Orphée
VII. Rupture finale
04 Pierre Schaeffer - Objets multipliés (1959) [03:04]
Prikaži Komentarje
Komentiraj