20 years International Deejay Gigolo Records w. DJ HELL

Recenzija dogodka
4. 4. 2017 - 14.30

foto: Mark Kucler
Klub K4, 31. 3. 2017

 

Pretekli petek je klet na Kersnikovi štiri obiskal nemški DJ, ki se za mešalko vrti že skoraj štiri desetletja, s svojo založbo International Deejay Gigolos pa danes uživa nekakšen status institucije. Prav zaradi izredno močne prisotnosti na elektronskem parketu predvsem v devetdesetih in v štartu drugega tisočletja ob omembi imena DJ Hell vzburimo marsikaterega rejverja iz takratnih časov, in čeprav konec meseca pričakujemo izdajo njegovega že sedmega albuma, lahko rečemo, da sta tako Hell kot njegova založba danes na točki stagnacije. Mlajši populaciji zato ime ne ponudi takojšnjih asociacij, medtem ko je to isto ime zadosten razlog, da malce starejša generacija brez večjih pomislekov ponovno obuje plesne čevlje in se odpravi proti klubu K4.

Prijetno presenečenje je prav zato predstavljala publika, ki je po polnoči začela vztrajno polniti malo plesišče. Vidno starejšo sestavo od običajne v štirici je začinil še presenetljivo velik delež tujih obiskovalcev, nostalgično navdušenih nad obiskom DJ Hella, žal pa začetek večera ni ponudil pravih razlogov za navdušenje. Manjši prostor so zapolnile izredno generične in dolgočasne tech house bas linije, za nameček pa je v skoraj identični maniri dogajanje na velikem flooru odprl še Stanny Abram. Ponavljajoča se tribal tolkala in razvlečeni 4 4 basovski vzorci razen enakomernega ritma na obeh plesiščih niso dali ničesar in so imeli namesto želenega ogrevalnega prej kontra učinek. Ob zibanju publike je glasba vzbujala skrb in pomisleke glede nadaljevanja večera. Ob izbrani podporni zasedbi in slišanem zvoku se je namreč porajalo vprašanje o stilski usmerjenosti glavnega gosta. Mar bo ta nadaljeval v podobnem slogu in nas razočaral z glasbo, popolnoma drugačno od tiste, ki je to isto publiko navduševala v poznih devetdesetih?

Okrog pol tretje ure zjutraj, ko je za krmilo velikega plesišča stopil DJ Hell, je postalo jasno, da ogrevanje ni bilo zgolj nezanimivo, pač pa tudi stilsko neprimerno. Glasbeno smiselne povezave nismo uspeli najti, saj je nemški selektor svoj set začel s progresivnimi melodijami in nakazal jasen kontrast glede na predhodno dogajanje, s tem pa požel vidno navdušenje publike. Ne glede na to je hitro postalo jasno, da se je štiriinpetdesetletni veteran za mešalko močno polenil. Izpod njegovih prstov so prihajali tehnično neprepričljivi miksi skoraj po principu fade in, fade out. Na CDJ-jih je sicer spretno lovil ritem, a problematično je bilo dejstvo, da je prav vse komade predvajal v njihovi celoti in s tem setu odvzel vso dinamiko. Selektivno se je Hell gibal med progresivnejšim tranceom, technom in spevnim houseom. Ni se obešal na retro izdaje devetdesetih, ampak namesto tega raje izbiral med aktualnejšimi izdajami. Slišali smo kar oba štikla z zadnjega singla Radio Slavea, pa techno poslastice kova Kessell in Truncate z vpadom Solomunove priredbe vokalno bogate viže berlinskega benda Moderat - Eating Hooks. Set ni deloval kohezivno, a publike vse našteto ni zmotilo. Zapolnjen prostor se je z navdušenjem odzival na vsak Hellov korak, zato je v splošnem vladalo odlično vzdušje. Tudi glavni gost se je za mešalko počutil dobro in svoj set sklenil podaljšati za celo uro, ob koncu pa požel buren aplavz obiskovalcev.

Glasbeno precej raztresen večer je pustil mešane občutke in ga je morda še najbolj zaznamovala odlično razpoložena publika, a zdi se, da se prav to občinstvo oklepa nostalgičnosti, ki potrjuje popolno Hellovo legitimnost. Tako je večer potešil večino obiskovalcev in bil primeren izgovor, da se starejša generacija ponovno znajde pred subi kluba K4, prave elektronske sladokusce pa je pustil ravnodušne.

 

Avtorji: 
Kraj dogajanja: 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

"Tako je večer potešil večino obiskovalcev in bil primeren izgovor, da se starejša generacija ponovno znajde pred subi kluba K4, prave elektronske sladokusce pa je pustil ravnodušne."

No, no.

nisem našel koment sekšna za novi rš app. glavnega in odgovornega urednika sprašujem: koliko je stala izdelava, in kdo jo je plačal? lep izgled, ne ponuja pa nič več, kar ni na web strani. ni čudno, da splavitev ni bila na veliki zvon obešena. smrdi po kopipejst pa si mal dnar raztalamo.

...je šele dons vn pršu, če mogoče ne vidš datuma. Aja, ti si mislu, da bo šampanjc pa kaviar?

ma ne. sam da bo kej več od linkov na web. nč bl uporabn od starga zares

Hja, step by step al kaj? Glede na to, kar je blo prej, se men zdi tole kr hudo. Zdej lahko dejansko poslušaš stvar kot podcast pa se naročiš na oddaje. Kukr vem, je tole delala neka ful mlada ekipca k se je sproti učila delat, tko da bomo vidl, kako bo potem, ko se bo upgrejdal - takrt se bo vidl, če bodo šli korak naprej.

no, mlada ekipca, mogoče bi lahko kake fičrje, recimo snemanje in zamik. podcasti in naročanje na oddaje. ok, če maš dnar za neki, kar je itak na voljo vsem.

in pa še enkrat, kdo je financiral ta četrtizdelek? nekje mora bit zavedeno. mogoče lahko pomagam.

Ja, recenzija nastopa Hella je prostor za debato o novem RŠ Appu. Grr.

pač ni koment sekšna, kjer bi moral bit. app je zaenkrat telefonom prilagojena spletna stran in nima zares nobenega t.i. selling pointa. brez možnosti snemanja, pavze in časovnega zamika z nastavljivo količino pomnilnika na uporabnikovi napravi bo precej težko tole prodati kot resen app. če so problem avtorske pravice, preživim tudi brez snemanja. brez ostalih dveh fičrjev pač ne bo šlo. implementacija ni zapletena.

bolje, da smetijo tukaj, kot slabe ocene na guglu. žalostno, ampak jebiga..

zakaj niso na http://radiostudent.si/app komentarji omogčeni? haloooo

Sem bila, in imeli smo se super. Pohvale celotni ekipi za trud. Kar se tiče negativnih besed o eventu kar se tiče glasbe , ogrevanja ... lahko iz prve roke potrdim , da ne držijo. Bilo je fenomenalno vzdušje od začetka pa do konca . Očitno ima avtor neke osebne interese ali pa zamere . Tudi kar se tiče warm up-a na main flooru se je Abram lepo popeljal med žanri z vložki nekaj klasik in počasi dvigoval atmosfero kot se za warm up spodobi ne pa kot je zapisano.

Skratka: cel klub navdušeni, glasbeni sladokusec razočaran :D
Kot da bi bralcem in publiki direkt rekel "nimate pojma, samo jaz vem vse". Res objektiven članek, ni kej... Realno: mixi u nulo, izbor super, stil mixa čisto primeren celemu "ozadju" Hella. Pač ni šlo za neko beat-matcahno predrkavanje, tudi ne držanje skupaj komadov po par minut... ker to ne sede takemu stilu glasbe. Res čuden članek.

Impliciraš, da sem edini takega mnenja - pogovor z obiskovalci tekom večera je nakazal, da je bilo več posameznikov podobnega mišljenja. V splošnem bi rekel, da so tisti, ki do velikega imena niso držali kritične distance pač uživali v povprečnem nastopu in taka je bila večina. Vseeno pa zgolj navdušenje publike ni merilo doberega seta. Tedensko masovke navdušuje naprimer Cirkus, a prav ta zadovoljna vendar nekritična publika pač ne predstavlja nikakršne korelacije s kvaliteto predvajane glasbe. Hkrati iskreno menim, da kdor v istem večeru navezuje Great Stuff Rec. artiste, ki so slogovno pasé že 5+ let z International Deejay Gigolom pač močno kiksa. Vseeno je recenzija samo moje sicer argumentirano mnenje, s katerim se ne rabiš nujno strinjati, a za napisanim stojim. Sam sem od DJa kova Hell pač pričakoval več.

je odveč. popolnoma. kot bi naredili recenzijo solomuna v ag ali vanilazz v cirkusu. suhoparen techhouse, ki je žalitev za nekdanji avanturizem in pokalice. celoten lineup se v resnem klubu ne bi nikoli zgodil, a žal živimo v "novih" časih..

MEH in nekateri ostali, ki komentirate glede tega, zvenite malodane polpismeni. S tvojimi besedami morda četrtpismeni.

1. Naslov, na katerega lahko posredujete svoje mnenje glede aplikacije ali morebitne buge je android@radiostudent.si. To jasno piše tudi na http://radiostudent.si/app

Ostale tvoje trditve so nekatere tako absurdne, da na njih nima niti smisla odgovarjati, ampak glede na to da se s tvojimi komentarji dela slaba reklama, kar je verjetno tudi tvoj namen, je na nekatere najbolj očitne neumnosti vseeno potrebno odgovoriti.

1. V aplikaciji je samo en 'link na spletno stran' in to na Širi RŠ. Vse ostalo je prilagojeno za mobilni telefon, da se da vse članke veliko bolje brati, kot jih lahko, če greš preprosto na spletno stran preko mobitela. To je nemara glavna poanta tovrstnih aplikacij, iste vsebine, ampak dostopne on the go. Kaj veliko več kot to za aplikacije medijev (glej Delo in podobne) niti ni v navadi, tako da bi bilo absurdno to uporabljati kot kriterij kvalitete, to je skoraj kot bi rekel fak, glasbena redakcija ne ponuja drugega kakor glasbo, kakšna slaba redakcija.

2. Kljub temu dejstvu pa aplikacija ponuja obvestila, preden je oddaja na sporedu ter naročanje na želene oddaje, kar niti slučajno ni nepomembno in je lahko zelo uporabno. Tudi to je pojasnjeno na http://radiostudent.si/app

MEH (in še kdo drug), če si tako tehnološko ali funkcionalno nepismen, da ti te stvari niso bile jasne kljub temu, da se s tem očitno ukvarjaš, najbrž RŠ ne potrebuje ravno krvavo tvojega mnenja.

Mnoga mnenja in komentarji pa so vseeno lahko zelo koristna, zatorej: android@radiostudent.si
Hvala + še eno opravičilo v imenu vseh za smetenje recenzije.

pa kva a zdej se bomo pa še tle skrival al kaj, kao ... dejte to pisat na app, pa na mejle urednikov, mah klinc, dejmo se mal odpret raj, pa čvekat, tako da lahk folk vid, pa prečita, pa kaj doda. pejt se s tvojo mamico in atkom te igrice - piši na app pa na mail urednikov. jej pirhe človk.

pa to ... polpismeni, četrtpismeni ... komentar je komentar, če pa si tok visok za prečitat komentar, ga pa ignoriraj a ne?

omg človek, kakšna recenzija!!?? prvi rejv mi je bil 92 in to pomeni če sem starejša in če je Hell starejši, da gremo na oldise oz. naj bi on oldise rolal.
V tvojem textu kakor tudi v komentarjih ni drugega kot nabijanje svojega ega. Peace!

rabam

če si začela rejvat 92ga in leta 2017 hodiš na hella preprosto pomeni, da se ti je okus v 25 letih precej poslabšal.

Komentiraj

Stara, arhivska, spletna stran.
randomness