K4x4 w./ EFDEMIN

Recenzija dogodka
10. 12. 2017 - 14.00

* foto: Bernarda Conix/Klub K4 
Klub K4, Ljubljana, 8. 12. 2017

 

Petkova noč v kleti na Kersnikovi je v režiji ekipe serialke 4x4 obljubljala techno razposajenost. Tokrat je Štirka gostila nekoliko eminentnejšega, tujega DJ-a z renomejem. Obetal se je set berlinskega prekaljenega mačka, Phillipa Sollmana alias Efdemina. Sollman je svoj pečat v obliki treh elektronskih albumov pustil predvsem pri hamburški založbi Dial Records in se iz začetnih deep-house voda premaknil v deep-techno. Kar se tiče DJ udejstvovanja, gre najprej gotovo omeniti njegovo rezidenstvo v berlinskem Berghainu, že nekaj let pa pridno kroži tudi po preostalem svetu in polni ušesa, lačna techna.

Večer je bil zasnovan v maniri, skladni s stilom priznanega gosta. Že ogrevanje na barskem flooru, ki ga je vodila nadobudna DJ-ka Lara, je obljubljalo mračne atmosfere, ki se ob robovih in momentih dotikajo houseovske senzibilnosti. Dobra obiskanost je že v zgodnji fazi obetala predpogoje za trans, v katerega je ob enih zjutraj na velikem flooru začel vabiti Schrauff.

Mali floor je bil s setoma Vida Vaija in kasneje Christiana Kroupe od te točke dalje mehkejša oaza, primerna za odmik od submisije, ki jo je nad publiko na velikem plesišču najprej izvajal gostitelj oddaje X-Machina, ki jo poznate iz etra Radia Študent, nato pa še nemški gost. Schrauff je bobneče koračnice brez pretiranih dropov butal eno za drugo. Razposajeno, odzivno množico v topli kleti je lepo ogrel za trip, ki ga je zanjo pripravil Efdemin. V zaključku svojega seta je džentelmensko spustil tempo ter tako prepustil teren sledeči berlinski lekciji.

Lekcija tehnične brezhibnosti in brezkompromisnega prikaza hipnotičnosti globokega techna je v prve pol ure glavnega seta delovala kot temen, nabasiran kontinuum brez pravih priložnosti za oddih. Sollman je neskončno linijo štiričetrtinskega teptanja ustvarjal z izjemno zbranostjo, brez lapsusov, s popolno kontrolo. Komadi so se brez opaznih, nenadnih sprememb prelivali eden v drugega in izučena ušesa nekaterih obiskovalcev so opazila, da Efdemin konstantno vmešava po dve, tri, celo štiri kompozicije naenkrat. Z mešanjem elementov posameznih skladb je razgibal izjemno homogen output, publika pa je spremembam v setu vseskozi sledila z glasnim odobravanjem.

Ko smo se bližali polovici štiriurnega seta, je hipnotična submisija globokega techna nekoliko popustila in v Efdeminov set so se prikradli elementi dub-techna, celo drobci housea, interakcija s publiko pa je v daljših dropih postajala vse bolj pristna. Štirka je jedla z Efdeminove roke. Ob vstopu v zadnjo uro smo se približali tisti senzibilnejši, houseovski strani Efdeminovega izraza; zaslišali smo lahko celo acidovsko žaganje, a v mehkejših sferah nismo ostali prav dolgo. Set se je pred samim zaključkom znova prelevil v hipnotične sladkorčke, vijugaste melodije in celo nekaj brejkbita. Sollman je set zaključil ob 7 jutranji uri in s klasiko Soul Capsule Lady Science borce, ki so na flooru vztrajali do samega konca, prepustil zasneženemu ljubljanskemu jutru. Domov smo lahko odšli prepričani, da smo prisostvovali proper partiju.

 

Avtorji: 
Kraj dogajanja: 

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Stara, arhivska, spletna stran.
randomness