STELLAR OM SOURCE, RANDOM LOGIC, NIPLODOK

Recenzija dogodka
14. 6. 2014 - 16.15

Kongresni trg, 12. 6. 2014

 

V četrtek je v središču prestolnice bobnelo in dišalo po ritmih tehna in acid housa. Pod okriljem ekipe Elements, Kina Šiške in MOL-a je bil namreč na Kongresnem trgu v četrtek zvečer organiziran dogodek Elektronika v mestu, na katerem je vlogo headlinerja odigrala kritično priznana DJ-ka in producentka Stellar OM Source. Poleg nje sta nastopila še domači elektronski trio Niplodok in tehnoidni duo Random Logic. Slednja sta pionirja tehna pri nas, Niplodok pa so danes že dobro poznan bend na klubski sceni. Za vizualno plat četrtkovega dogodka je poskrbel odlični Izland.

Stellar Om Source je sicer lani izdala album Joy One Mile. Znašel se je na nemalokateri best-of-2013 elektronski lestvici. Plata je polna novih idej in svežega pristopa, ki se uteleša skozi utapljajoče bas linije in sintetične akorde. Je najbolj prepoznaven in izstopajoč produkt njenega novega pristopa k elektronski glasbi. Prej se je namreč dosti bolj osredotočala na stil kozmično eksperimentalne ambientale, kar je nekako povzela na plati Trilogy Select izpred štirih let.

Četrtkov večerni event se je začel s skoraj napol praznim Kongresnim trgom, ki se je tekom večera stalno polnil in obenem tudi praznil. Prvi je nastopil trio Niplodok, ki je publiko uvedel v elektronsko ozračje dogodka. Kot smo lahko pričakovali, Niplodokovci niso razočarali. Z improviziranim mešanjem in uvajanjem sintesajzerskih vložkov so množico nahajpali in pripravili na naslednji del dogodka.

V nadaljevanju sta sledila veterana tehno glasbe pri nas, Random Logic. V času njunega seta se je na Kongresnem trgu že začelo gnesti malce več klubskih navdušencev, ki so s svojimi plesnimi gibi prizorišču dodali energičnost in festivalski duh. Pri samem setu Random Logic je bil dobro opazen odmik od nekdaj striktnega minimalističnega duha. Duo je namreč v zadnjih letih začel v svoje delo uvajati nekoliko več svežine in stika z moderno elektroniko. Moderno v smislu približevanja trendom, ki trenutno prevladujejo na underground elektronskih scenah.

Ob enajstih je končno napočil čas za main act: Stellar OM Source. Francozinja, trenutno bivajoča v Belgiji, Christelle Gualdi, je pokazala, da z nežnejšim spolom ni zobati češenj, ko pride do nastopanja v živo. S pridihom novejše elektronike, klasičnega tehna in tudi acida ji je uspelo popeljati množico v mantrične sfere elektronike. Na plejlisto je uvrstila kar precej kvalitetnih plesnih komadov, med njimi je bilo seveda tudi mesto za skladbe iz njenega lanskega albuma Joy One Mile. Med njenim live setom z ritem mašinami, bass line sinti in podobnim je kar nekaj posameznikov zbralo pogum in tik pred odrom svoja telesa prepustilo glasbi. Če bi se fokusirali le na oder in plesalce, bi lahko za hip pomislili, da se nahajamo že na nekem poletnem open-air elektronskem festivalu. 

Komentarjev na dogodek Elektronika v mestu je bilo kar nekaj, med publiko in mladimi pa je vselej prevladovalo mnenje, da resnično rabimo več takšnih dostopnih dogodkov, ki prinesejo malce več življenja v center mesta. Eden od plesočih je pohvalil, da je 'sinočnji event, eden boljših na Ljubljanski klubski sceni v zadnjem času'. Elektronika v mestu je bila odlična popestritev četrtkovega večera. Z vsemi utiševalnimi ukrepi, ki jih v območju centra na novo uvaja MOL, je bil ta dogodek nekakšna svetla izjema. Četrtkov event pa lahko vzamemo tudi kot preludij v open-air festivalsko obdobje poletja, ki se nam bliskovito približuje.

 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

Tekst bo?

Pa saj je tekst. Fedja je bil na "Elektroniki v mestu".

In to ne sam.

In tud ne zgolj v dvoje.

Kljub temu, da se na papirju kombinacija kongresca, open-air elektronike in tople večerne sapice (plus nenazadnje plemenitosti tega, da je bil kvaliteten dogodek pro bono) sliši prelepo, je blo tukaj par ključnih problemov, ki so skazili še posebej zelo zabaven set Stellarke. Glavni izmed njih je, da so bili vsi seti vključno s headlineom pač pretihi. Drugi, s tem povezan problem, je bila postavitev zvočnikov kot za Mahlerjevo osmo, kar je pomenilo, da če si bil bliže kot 15m od odra, si se lahko brez problema šepetaje pogovarjal z babico po mobitelu. Tako da smo vsi, ki smo prišli plesat, stali pred ogromno luknjo in se poskušali osredotočati na tiho glasbo, ki je prihajala iz ogromnega odra daleč stran. Če slučajno kdo od organizatorjev bere - svaka čast, odlična ideja, ampak če morajo biti zadeve tako tihe zvečer v centru, potem jih je bolje imeti v štirki ali v kinu šiški, ali pa nevem, začet že ob 17h?

Komentiraj

Stara, arhivska, spletna stran.