POSLUŠALNICA: UGODJE.
Nocoj plujemo skozi nekaj novih izdaj in nekaj starejših, ki so v določenem asociativnem toku priplule v poslušanje ob poslušanju tistih novih.
Christine Abdelnour, na primer, je v začetku leta izdala novo ploščo za Firework Edition Records, tokrat z Joachimom Nordwallom na elektroniki, mi pa se spominjamo tiste, ki jo je za Blumlein Records posnela s Svenom Ake Johanssonom na tolkalih. Lucrezia Dalt je prispevala precej posrečeno novo kompozicijo za po našem mnenju sicer nič kaj posrečeno kompilacijo založbe Air Texture Vol. VII. Dela Katherine Klement iz obdobja 2014–2015 so lani končno pristala na samostojni plošči. Amma Ateria je objavila ploščo Vague Pure Affection (Bimodal Press), ki je v bistvu njeno potovanje po spominu, njegovi fizikalni strukturi, postavljeni v posameznico, ki posluša Hong Kong ali pač posluša spomin na poslušanje Hong Konga in svoje udeleženosti v njem. Založba Sub Rosa je sestavila kompilacijo An Anthology of Greek Experimental Electronic Music 1966-2016, ki med drugim vključuje dela Dimitre Lazaridou-Chatzigoga in Georgie Spyropoulos – slednja je svoj prispevek zgradila na semplanju skladbe Strange Fruit Billie Holiday. Ne gre drugače, slediti mora poslušanje saksofonistke Caroline Kraabel, konkretno improvizacijskega dela Were, ki je nastalo v sodelovanju s saksofonistom Philom Hargreavesom in je zabeleženo na plošči Where We Were (Shadows Of Liverpool) (Leo Records).
Pred pričetkom poslušanja se velja udobno namestiti.
Prikaži Komentarje
Komentiraj