Plesišče afekta

Kulturna ali glasbena novica

 

Dandanes, v času konceptualnega umetniškega pristopanja se včasih še srečamo z nečim takim, kot je preprost afekt. Afekt kot nekaj, kar nas notranje sili v dejanje, ne da bi pri tem dobro – ali pa sploh vedeli, kakšno to dejanje bo in kaj bo pomenilo. Tako preprosta kot sam afekt je tudi želja po premiku in tem, da ga peljemo in razvijamo naprej. V Plesnem teatru Ljubljana se v tem duhu danes premierno na oder postavlja plesna predstava Plesišče - miks, ki ga prinaša sodelovanje plesalk in koreografinj Jane Menger in Maše Kagao Knez. Uveljavljeni ustvarjalki tako k skupni koreografiji prispevata vsaka svojo, že dobro izoblikovano plesno govorico, na plesišče pa postavljata le Jano Menger. Gre za hvalnico gibajočemu se telesu in temu, kar je le-to na plesnem odru sposobno prikazati. Plesu torej. Pomenljivost afekta se giblje na subjektivni ravni posameznika, prav tako je plesno ustvarjanje vedno nekaj osebnega. O skupnem ustvarjanju Plesišča smo povprašali plesalko Jano Menger:

Izjava

Menger je bila v zadnjem času soočena z umetniškimi situacijami, temelječimi bolj na performativni podlagi, kar jo je tudi pripeljalo do dotičnega projekta.

Izjava

Kulturne novice je pripravila Kaja Vidanovski.

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Stara, arhivska, spletna stran.
randomness