Radio Študent – konstantno bolan radio
Drugi izrazit padec sredstev se je nato zgodil v letih 2015 in 2016. Od takrat se mora radio vsako leto pogajati za višino financiranja. Naklonjenosti ŠOU do radia gotovo ni ravno spodbujalo niti neodvisno novinarstvo sodelavcev radia, ki so večkrat razkrivali afere znotraj ŠOU in o njih kritično poročali. Več Mohorič:
Letos proračun ŠOU sredstva radia še dodatno drastično niža in zanj predvideva zgolj 120.000 evrov. Če je nižanje sredstev zaradi objektivnega upada dohodka ŠOU še lahko razumeti, pa je težje razumeti, zakaj se je delež radia znižal neproporcionalno glede na financiranje drugih zavodov ŠOU. Tako je s 3. mesta padel na 5. mesto po višini financiranja zavodov. Mohorič izpostavi še dodatna sredstva iz ŠOU, namenjena specifičnim projektom, od katerih prav tako letos ne bo nič.V splošnem je delež sredstev, ki jih radio dobi od ŠOU, od leta 2012 do danes upadel s približno 40 na 25 odstotkov. Tako je radio že v prvem valu nižanja sredstev ŠOU v letih 2012 in 2013 začel iskati alternativne vire sistemskega financiranja.
Poleg upada sredstev s strani ŠOU se radio sooča tudi z negotovim financiranjem medijskih vsebin s strani Ministrstva za kulturo. To za zdaj zagotavlja zgolj tretjino od slabih 100.000 evrov obljubljenih sredstev.
Koliko od teh sredstev bo radio dejansko dobil, bo znano septembra ob rebalansu vladnega proračuna.Tretji upad sredstev zaradi razmer med epidemijo je občuten v marketingu radia. Več Mohorič.
Zaradi upada treh virov dohodka, torej s strani ŠOU, s strani Ministrstva za kulturo in s strani radijskega marketinga, je bil radio prisiljen v varčevalne ukrepe. Opiše Mohorič.
Kljub izvajanju ekonomskopropagandnega programa Radio Študent ostaja eden redkih nekomercialnih medijev v Sloveniji, ki kvaliteti vsebin daje absolutno prednost pred komercialnimi trendi. Da takšen tudi ostane, je še toliko pomembneje v času vsesplošne komercializacije celo največjih slovenskih medijev. Tako denimo novela zakona o medijih, ki je ravno prišla v javno obravnavo, predvideva širjenje prostora oglaševalskih vsebin na javni radioteleviziji, s katerim naj bi nadomestila nižanje državnih dohodkov. Predpogoj za neuklanjanje tržnim zahtevam in ohranjanje kvalitetnih vsebin je dovoljšnje sistemsko financiranje medijev. To velja tudi za Radio Študent, najstarejši nekomercialni študentski radio v Evropi.
Prikaži Komentarje
Komentarji
❤️
Komentiraj