Po kampanji o kampanji, po referendumu o referendumu

Oddaja
22. 7. 2013 - 17.00
 / OFFsajd

Po prvem in s tem tudi zgodovinskem študentskem referendumu, na katerem se je odločalo glede investicije v hotelsko dejavnost Študentske organizacije Univerze v Ljubljani, sta jasni predvsem dve stvari. Prvič, hotelirske dejavnosti na Kersnikovi 4 ne bo, in drugič, ZA naložbo v hotel na Kersnikovi 4 je glasovalo zgolj 27 študentov. Če so rezultati referenduma nedvoumni, in to navkljub izjemno nizki udeležbi, pa še vedno ni povsem jasno za katere dejavnosti je bilo porabljenih 12.500 evrov iz proračunskih rezerv, ki so bili namenjeni za volilno kampanjo. 

Volilna kampanja, za katero si je predsedstvo ŠOU v Ljubljani odmerilo omenjenih 12.500 evrov, pa je bila štirikrat dražja kot sama izvedba referenduma. Predlog za izvedbo tega projekta se je na predsedstvu odprl na pobudo ministra za obštudijske dejavnosti iz kvote skupine Povezani Matica Colnarja, projekt pa je vodil Erin Agić. Od njiju pa še vedno nismo dobili pojasnila, kako je potekala, za katere dejavnosti vse so porabili denar, in navsezadnje, kako so izbrali ponudnike teh storitev.

Na tem mestu, pa lahko zapišemo le, da se pojavlja vse preveč vprašanj, na katera še vedno ni odgovorov s strani odgovornih. Javnosti, in to ne le študenstki, je že znano, da je posel tiskanja promocijskih majic v višini 5.000 evrov dobilo podjetje FO-EL d.o.o., katerega lastnik in ustanovitelj je Anže Herbst, član Povezanih. Četudi je bilo podjetje Herbsta izbrano na razpisu, ali je šlo res za najboljšega in najcenejšega ponudnika? Kaj pa hostese? 20 študentk naj bi ŠOU v Ljubljani najel preko podjetja PET PLUS d.o.o. za promocijo referenduma, a jih tako kot mi, ni videl nihče. Za nevidne hostese je bilo zapravljenih 4.000 evrov.   

 

O izidu in udeležbi na študentskem referendumu ter o sredstvih, namenjenih referendumski kampanji, sta bila pripravljena spregovoriti predsednik Študentske organizacije Univerze v Ljubljani Rok Liković in poslanec Iskre Klemen Knez. 

Nekaj podatkov ali dejstev o referendumu:

- zgolj 0,65 odstotna volilna udeležba, kar je dokaz o časovni neprimernosti datuma, določenega za izvedbo referenduma, in premajhnega števila volilnih mest (glasovanje je potekalo le na sedežu študentske organizacije v Ljubljani)

- proti hotelirski naložbi je glasovala velika večina udeležencev referenduma, natančneje 292 študentov, kar je dokaz o upravičenosti zahteve za razpis referenduma

- za naložbo v hotel na Kersnikovi 4 je glasovalo le 27 študentov, kar govori o tem, da vladajoča koalicija oziroma predvsem skupina Povezanih ni sposobna konsolidirati niti svojih lastnih vrst, hkrati pa seveda še dodatno poglablja vprašanje o smotrnosti in dejanski namenskosti sredstev, ki jih je ŠOU v Ljubljani namenil za referendumsko kampanjo, seveda zgolj za promocijo zamišljenih investicij

                                                                                         

                                                                                                               

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Stara, arhivska, spletna stran.