KMRU, UVB76 [Nze Nze], rouge-ah, Bridget Ferrill, pixel.bambi
 / 29. 4. 2024
Glasbena matica, Cankarjev dom
 / 20. 3. 2024
Pogovor z Gajem Bostičem o projektu Mrk
 / 12. 2. 2024
Čemu smo lahko pričevali tokrat na proslavi kulturnega praznika?
 / 9. 2. 2024
Koncert zagrebške Mimike Orchestre v Linhartovi dvorani
 / 22. 1. 2024
Posnetek panela ob razstavi v Cankarjevem domu
 / 9. 12. 2023
Slovenski Pank, Lifecutter, Uryan, DE/FRAGMENT, Kri Records
 / 5. 12. 2023
Vrhunski jazz na Cankarjevih torkih
 / 30. 11. 2023
Predstavi – Branko Potočan & Fourklor:Na stežaj zaprta vrata in Danijela Zajc: Gozd
 / 8. 11. 2023
Mednarodna filozofska konferenca Alienation/s
 / 4. 10. 2023
Zaključek misije štiridnevnice
 / 19. 7. 2023
Vsi odtenki jazza od 5. do 8. julija med Cankarjevim domom in Križankami v Ljubljani
 / 21. 6. 2023
Program in vizija letošnje Druge godbe
 / 17. 5. 2023
Spet smo bile na Sonici
 / 28. 4. 2023
Štiri recenzije s festivala Gibanica in pogovor
 / 26. 3. 2023
Reportaža s škandalozne proslave ob kulturnem dnevu
 / 8. 2. 2023
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 1. 1. 2023
Recenzija predstave Ivana Peternelja – Cum mortuis in lingua mortua
 / 2. 12. 2022
38. Slovenski knjižni sejem manj zašvican, a še vedno finančno breme za manjše založbe
 / 23. 11. 2022
Najnižji vokali najbolje masirajo utrujene možgane
 / 17. 10. 2022
Ekspresno-ekskluzivna refleksija festivala Sonica
 / 25. 9. 2022
Od telesa do saksofona in nazaj
 / 24. 9. 2022
Petkovo dogajanje na ljubljanskem Jazz festivalu
 / 21. 6. 2022
Recenzija 8. edicije festivala MENT
 / 12. 6. 2022
Predstava Leje Jurišić v sodelovanju s Petro Veber – Koncert
 / 22. 3. 2022
Bienalna selekcionirana razstava Društva oblikovalcev Slovenije
 / 14. 2. 2022
Osmi festival slovenske jazzovske ustvarjalnosti
 / 10. 2. 2022
Proslava ob Prešernovem dnevu
 / 8. 2. 2022
Ana, Samo in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 24. 1. 2022
Subscribe to
randomness