Recenzija predstave Slovenija šteje
 / 2. 5. 2024
Predstava Umetnost vojne/Umetnost miru
 / 31. 1. 2024
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 21. 1. 2024
Srajca, a ne mestna!
 / 27. 12. 2023
Recenzija predstave Argonavti
 / 18. 12. 2023
Nekaj malega o ne tako malih umetnostih
 / 7. 11. 2023
Angeli v Ameriki, Mladinsko, režija Nina Rajić Kranjac
 / 23. 10. 2023
Strah in beda Tretjega rajha, Slovensko mladinsko gledališče
 / 2. 2. 2023
Premislek kuratorskih praks v institucijah sodobne umetnosti
 / 19. 12. 2022
Recenzija predstave Krize (Slovensko mladinsko gledališče, Maska Ljubljana, Bitef, Zadruga Domino)
 / 25. 10. 2022
O pričakovanju nove gledališke sezone in mehanizmih, ki jo oblikujejo
 / 10. 10. 2022
Ana Romih: Trenutek (KUD Qulenium Ljubljana, KD Qulenium Kranj, SMG 2022)
 / 19. 7. 2022
O različnih aspektih gledališke publike
 / 13. 6. 2022
Predstava Svoje usode krojači
 / 14. 4. 2022
Recenzija predstave Razcufane zgodbe
 / 5. 4. 2022
Četrta edicija platforme Trigger
 / 21. 3. 2022
Recenzija predstave Pojedina pri Trimalhionu v Slovenskem mladinskem gledališču
 / 8. 2. 2022
Ana, Samo in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 24. 1. 2022
Jerebika, štrudelj, ples pa še kaj Simone Semenič v izvedbi SNG Nova Gorica in SMG
 / 13. 1. 2022
O nevidenem delu izza odra
 / 10. 1. 2022
Pojedina pri Trimalhionu
 / 28. 12. 2021
O nevidenem delu izza odra
 / 13. 12. 2021
O interaktivni uprizoritvi Zelda (Varja Hrvatin, SMG)
 / 2. 11. 2021
Ogled verbalnega performansa Glass Illka: Kastracija na Mestu Žensk
 / 20. 10. 2021
Predstava Hlapci v Slovenskem mladinskem gledališču
 / 13. 7. 2021
Zoon politikon v Mladem mladinskem
 / 26. 2. 2021
Posledice koronavirusa v slovenskih gledališčih
 / 15. 9. 2020
O prihodnosti postkoronskih uprizoritvenih umetnosti
 / 14. 9. 2020
Recenzija predstave Paloma - Mladinsko, KUD Krik, AGRFT
 / 6. 7. 2020
Avtorski projekt Gejm – Mladinsko in Zavod Maska
 / 22. 6. 2020
Subscribe to
randomness