Tim Topić: Algoritmija (galerija Kamera)
 / 12. 4. 2024
Antologija erotične kratke proze Spreganje glagola prihajati
 / 29. 3. 2024
Ukrajinski umetniki v poljski prestolnici 2/2
 / 13. 3. 2024
Položaj ukrajinskih beguncev v poljski prestolnici 1/2
 / 28. 2. 2024
Fierce – A porn revolution na festivalu LGBT filma
 / 20. 12. 2023
Recenzija predstave Argonavti
 / 18. 12. 2023
Razstava Potapljanje v spekulativno v Galeriji Alkatraz
 / 29. 11. 2023
Performans, animacija in kratke zgodbe v Kinu Šiška
 / 22. 11. 2023
Nekaj malega o ne tako malih umetnostih
 / 7. 11. 2023
Knjižica Slikovito izražanje v domačem govoru Maksa Pleteršnika
 / 18. 10. 2023
Filmska projekcija Klondike v Kinodvoru
 / 11. 10. 2023
Premiera plesne predstave Okamenela
 / 27. 9. 2023
Recenzija romana Čas lepih žensk Jurija Hudolina (Beletrina, 2023)
 / 25. 9. 2023
Razstava Pre-neseš v Mestni hiši
 / 30. 8. 2023
Otvoritev razstave in publikacije SOFT critique
 / 15. 8. 2023
Grafiti in varno žuranje na Ljubljana street art festivalu
 / 5. 7. 2023
Majski cikel dogodkov Mesta žensk in njihov novoizdani priročnik
 / 24. 5. 2023
Recenzija zbirke kratkih zgodb Aleluja Annelies Verbeke (LUD Literatura, 2022)
 / 22. 5. 2023
Radio Študent piha že 54. svečko
 / 9. 5. 2023
O programu, podelitvah in presenečenjih 53. Tedna slovenske drame
 / 10. 4. 2023
Recenzija gledališke predstave Ljubimki
 / 15. 2. 2023
Obeležje Ilki Vašte
 / 25. 1. 2023
Afriška literatura in Dežela drugih
 / 13. 1. 2023
Prvi rojstni dan založbe Črna skrinjica
 / 29. 12. 2022
Recenzija gledališke predstave žbam!
 / 26. 12. 2022
61. ljubljanski bazar stripov
 / 16. 12. 2022
Refleksija medkoronskih adaptacij gledališč 2/2
 / 12. 12. 2022
Gledališki festival Generacija generaciji
 / 30. 11. 2022
Refleksija medkoronskih adaptacij gledališč ½
 / 14. 11. 2022
Odprtje razstave Arzenal spominov ali intimna pokrajina?
 / 4. 11. 2022
Recenzija predstave Bog masakra
 / 3. 11. 2022
O dokumentarnem filmu Žica
 / 25. 10. 2022